Nomiland.sk - obchod pre deti a materské školy

Nákupný košík
0ks / 0,00 €
Nákupný zoznam predstavuje zoznam produktov, ktoré sa Vám páčia alebo Vás zaujali v našej ponuke. Tento zoznam slúži ako pomôcka pre objednávanie. Je to služba pre registrovaných zákazníkov.
Nákupný zoznam
zobraziť
Bezplatná linka: 0800 60 60 50 dovoláte sa v pracovných dňoch od 8.00 - 15.00 hod

Reklamačný formulár

Jednoduchá reklamácia 

Zásielku je potrebné zaslať k reklamácii na adresu: 

NOMIland, s.r.o.

Magnezitárska 11

040 13 Košice

Do zásielky priložte sprievodný list, kde sú potrebné nasledovné údaje:

  • údaje o odberateľovi
  • telefónne číslo
  • názov a kód výrobku
  • dátum zakúpenia tovaru
  • číslo faktúry
  • podrobný popis reklamovanej vady

Pre uľahčenie môžete využit náš Reklamačný formulár, ktorý stači vyplniť.

Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.

Záruka sa nevzťahuje  na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením na strane zákazníka.

Postup v prípade nesprávne objednaného tovaru objednávateľom a jeho vrátenie:

Nesprávne objednaný tovar, ktorý si vyžaduje montáž (nábytok, interiérové vybavenie, ihriskové elementy a pod.) je možné vrátiť iba v prípade, že tovar nie je ešte zmontovaný, nie je inštalovaný do steny ani do zeme a nie je používaný.

Pri splnení tejto podmienky je takýto tovar možné vrátiť max do 14 dní.

Ak bol tovar dodaný našou spoločnosťou, je možné ho vrátiť iba v deň dodania.

Nesprávne objednaný tovar objednávateľom, predstavuje:

  1. Rozmerovo nevyhovujúci nábytok, interiérové vybavenie, ihriskové elementy a pod.
  2. Nesúlad rozmerov vzájomne súvisiacich nábytkových elementov, napr. typ skriniek, typ dvierok, zásuviek, poličiek a pod.
  3. Nesúlad rozmerov vzájomne súvisiacich elementov z iných nábytkových kategórií, napr. paplóny, vankúše a obliečky k nim a pod.
  4. Nevyhovujúca priestorová orientácia nábytku, interiérového vybavenia
  5. Farebné prevedenie – tovar objednaný objednávateľom omylom v inej farbe.

Náklady na dopravu reklamovaného tovaru k nám Vám budú spätne uhradené v zmysle platnej legislatívy. Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu.

 

Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať emailom na nomiland@nomiland.sk 

Reklamačný formulár si stiahnite kliknutím TU.

Napíšte nám čo potrebujete a my Vás budeme kontaktovať do 24 hod s najvhodnejším riešením pre Vás:
Môžete si vybrať z následujúcich možností:
Zanechajte nám Váš kontakt
Telefónne číslo
E-mailová adresa