Jednoduchá reklamácia
Na zaslanie reklamácie využite nás Reklamačný formulár:
Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením na strane zákazníka.
Postup v prípade objednaného tovaru objednávateľom a jeho vrátenie:
Ojednaný tovar, ktorý si vyžaduje montáž (nábytok, interiérové vybavenie, ihriskové elementy a pod.) je možné vrátiť iba v prípade, že spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru a je povinný uhradiť náklady na opravu a uvedenie do pôvodného stavu, resp. hodnotu zníženia ceny tovaru.
Tovar možné vrátiť max do 14 dní.
Nesprávne objednaný tovar objednávateľom, predstavuje:
- Rozmerovo nevyhovujúci nábytok, interiérové vybavenie, ihriskové elementy a pod.
- Nesúlad rozmerov vzájomne súvisiacich nábytkových elementov, napr. typ skriniek, typ dvierok, zásuviek, poličiek a pod.
- Nesúlad rozmerov vzájomne súvisiacich elementov z iných nábytkových kategórií, napr. paplóny, vankúše a obliečky k nim a pod.
- Nevyhovujúca priestorová orientácia nábytku, interiérového vybavenia
- Farebné prevedenie – tovar objednaný objednávateľom omylom v inej farbe.
Náklady na dopravu reklamovaného tovaru k nám Vám budú spätne uhradené v zmysle platnej legislatívy. Každú reklamáciu vybavíme bez zbytočného odkladu.
Reklamačné oddelenie môžete kontaktovať emailom na reklamacie@nomiland.sk