Nomiland.sk - obchod pre deti a materské školy

Nákupný košík
0ks / 0,00 €
Nákupný zoznam predstavuje zoznam produktov, ktoré sa Vám páčia alebo Vás zaujali v našej ponuke. Tento zoznam slúži ako pomôcka pre objednávanie. Je to služba pre registrovaných zákazníkov.
Nákupný zoznam
zobraziť
Bezplatná linka: 0800 60 60 50 dovoláte sa v pracovných dňoch od 8.00 - 15.00 hod
Nachádzate sa: Úvod / Časté otázky

Časté otázky

Akým spôsobom môžem objednávať  tovar?

Vašu objednávku môžete poslať:

Telefonicky: na našej bezplatnej linke 0800 60 60 50.
(Telefonicky prijímame objednávky iba na Pracovné zošity, tlačoviny
a ostatné produkty z našej ponuky max. do 5 položiek)
 
Objednávky na nábytok a vonkajšie zostavy príjmame iba písomnou formou.
 
Mailom: nomiland@nomiland.sk, faxom: 055/ 799 52 48
 
Poštou: NOMIland, s.r.o., Magnezitárska 11, Košice 040 13,
stiahnutím a zaslaním objednávkového formulára, ktorý nájdete TU.
 
Faxom: 24 hodín denne. Nezabudnite uviesť Vaše údaje. 055 799 52 48

Kto sa môže stať členom klubu NOMIland?

Členom NOMIklubu sa môže stať každá Materská alebo Základná škola, štátne zariadenia, ako napr. detské domovy.

Ako sa môžeme prihlásiť do klubu NOMIland?

V prípade, že spĺňate podmienky členstva v NOMIklube, t.z. že ste Materská alebo Základná škola, prípadne iné štátne zariadenie, nie je potrebné sa do klubu zvlášť prihlasovať. Členom NOMIklubu sa stanete automaticky, po podaní vašej prvej objednávky.

Ako získam body v klube NOMIland?

Pri každom nákupe tovaru z nášho katalógu získavate za každé 1 € s DPH kúpeného tovaru 30 bodov na Váš osobný účet v klube NOMIland. (Pri zakúpení tovaru zo sekcie Detské ihriská sa body nepripočítavajú.)

Kde získam informáciu o stave môjho bodového konta?

Informácie o stave vášho konta Vám radi poskytneme na adrese nomiland@nomiland.sk

Akým spôsobom môžem objednávať tovar za body?

1. Vyberte si daný tovar,  ktorý chcete vymeniť za klubové body

2. Pri tovare sa nachádza kolónka Vymeniť za klubové body,
ktorú stačí zaškrtnúť:

Po zaškrtnutí sa zobrazí daný počet bodov, ktorý je potrebný na výmenu vybraného tovaru 

4. Pre dokončenie výmeny tovaru, stačí kliknúť na červené tlačídlo objednať

5. Následne vyplniť fakturačnú a doručovaciu adresu v nákupnom košíku

Objednávku za body môžete poslať mailom, faxom, poštou, prostredníctvom internetu. Prosíme Vás aby ste takúto objednávku označili poznámkou "BODY"

Aký tovar si môžem objednať  za body?

Body si môžete vymeniť za akýkoľvek tovar z našej širokej ponuky (Platí pre: Tematické hry, Didaktické pomôcky
a hry, Výtvarnú, Hudobnú výchovu a Pohyb), za Tesco poukážky alebo spotrebnú elektroniku.

Ako budete posielať objednávku za body?

Tovar za body vám zašleme zdarma, bez poštovného.

Sú všetky ceny v katalógu s DPH?

Áno, všetky ceny, ktoré sú uvedené v našom katalógu sú s DPH.

Akú máte dobu dodania tovaru?

Tovar, ktorý je skladom dodávame cca do 5 dní.
Ak tovar nemáme skladom:
Na didaktické pomôcky a hračky je doba dodania cca 30 dní.
Na nábytok a molitany je doba dodania cca 8 týždňov.
Doba dodania je uvedená pri každom produkte.

Aké poštovné zaplatím za dodanie tovaru?

1. Pri objednávke nad 299 € s produktami z Tematických hier a Didaktických pomôcok a hier je poštovné ZDARMA
(inak činí poštovné vrátane balného 5,00 €).
2. Pri objednávke nad 100 € výlučne s produktami z Výtvarnej výchovy (neplatí pre nábytok a interiérové vybavenie) je poštovné ZDARMA
(inak činí poštovné vrátane balného 5,00 €).
3. Pri objednávke objemnejšieho tovaru, nábytku a interiérového vybavenia nad 1 000 € je doprava ZDARMA (inak činí poštovné vrátane balného 14,00 €).
4. Pri objednávke tovaru, ktorý nespadá do bodu 1., 2., 3. - činí poštovné vrátane balného 5,00 €.
5. Pri nákupe nábytku nad 1 000 € a predeľovacích stien min. 5 ks (vrátane) je montáž ZDARMA - platí len pre MŠ a ZŠ.
6. Pri objednávke 2 a viac kusov detských pružinových hojdačiek je montáž a doprava ZDARMA. Doprava a montáž 1 ks je 27,00 €.

Máte na Slovensku nejaké predajne, kde by som si mohla vami ponúkaný tovar osobne prezrieť?

Sme len zásielkový - internetový obchod.
Nemáme žiadne predajne, kde by ste si mohli tovar prezrieť alebo priamo zakúpiť.

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

Informácie o postupe pri reklamácii nájdete na tejto stránke.

Napíšte nám čo potrebujete a my Vás budeme kontaktovať do 24 hod s najvhodnejším riešením pre Vás:
Môžete si vybrať z následujúcich možností:
Zanechajte nám Váš kontakt
Telefónne číslo
E-mailová adresa